torsdag 18 oktober 2012

Vi syns, yes indeed

Nåt jag märkt av nu är att folk inte fattar att det är mörkt på tidiga kvällen nu. När jag körde hem idag (bor i centrum) mötte jag väl ett 20-tal cyklister sammanlagt. EN cyklist hade lyset på! EN YNKA!! Snälla, ta på en lampa och gärna reflexer!! Bara för att ni ser oss är det inte säkert att vi ser er...

Jag och Ina kör på mottot att om man syns jättemycket kan inte bilisterna missa en :) Tror nästan de blev lite rädda när de körde om oss idag för de körde jättelångsamt ;) De kanske trodde att vi var ett UFO??

3 kommentarer:

  1. Supersnygga reflexer verkligen!
    Bara undrar, vart började du rida och när skaffade du Ina? :)
    Tycker om din blogg supermycket, den är jättebra!

    Ha det bra :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Hej Johanna! Tack för ditt fina beröm, det värmer verkligen :)!

      Jag började rida när jag var 9 år (fick tjata i ca 4 år på mamma...) på Årsta 4H-gård. Efter ett år då jag vuxit ur shettisarna red jag på Lagga ett år innan jag fick plats på UPK när jag fyllde 11 år. Sen dess har jag stannat på UPK :)

      Jag började rida och utbilda Ina 26 juli 2009 och i oktober 2010 köpte jag henne. Det köpet har jag inte ångrat minsta sekund!

      Radera