lördag 13 oktober 2012

Putsat och klart!

Idag var jag och lunchfodrade och samtidigt hämtade min sadel+träns till imorgon. Jag passade på att putsa klart allt. Älskar nyputsat läder! Nu är det bara stövlarna kvar.

Sen körde jag till Gränby C där jag mötte Becca. Jag får låna hennes transport imorgon, så himla snällt! Min är ju till salu och står nytvättad och rengjord :) Nu ska Becca till Spanien i 2 veckor btw, inte avundsjuk alls, none....

Imorgon är det tävling, final i division 3! Pga av hästskada i "tantlaget" ska jag och Kalle rida i det laget istället. Vi har ju bra placeringschanser så det gäller att prestera imorgon, känn ingen press liksom ;) Och fina Ullis följer med och hjälper mig imorgon! Längesen vi sågs nu, så kul!

Håll tummarna för oss imorgon! Tävlingen kan följas i Equipe online:



Som slut på inlägget kan jag säga att jag älskar min fina Jaguar-sadel! Den är underbar att rida i och den ligger jättebra på alla hästar jag testat den på, hittills Ina, Roffe, Lola och Kalle. Att få sitta i den även på andra hästar gör att jag känner mig "hemma" mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar