fredag 24 maj 2013

Genrep tävling

Dagen började inte bra då jag låg vaken större delen av natten med magont- igen! Någon gång på morgonen lyckades jag somna och vaknade vid 13-tiden (trött eller?) och då hade det blivit lite bättre igen och imodiumet hade börjat verka. Nu känns det ok igen, men jag tror senaste veckornas övertajta schema med 15-timmarsdagar innan jag kommit hem efter mycket jobb börjar ta ut sin rätt. Känns som att magontet kommer när jag har extra mycket att göra och är extra stressad...

Nu har jag iaf genrepat med Ina inför söndagens Division 2-final. Imorgon är det bröllop hela dagen, så då kommer Sandra att rida istället. Tog på kandaret idag för att få igenom henne ordentligt och hon gick sjukt bra!! Vi började med framridning ute rakt fram på stigar och jobbade sen på utebanan. Började med skolor som kommer på tisdagstävlingen och de blev ok. Höger fortfarande jobbigt... I övrigt LA:4-delar och sist red vi hela programmet. Hon gjorde väldigt mycket BRA saker idag :)

Duktig tjej!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar