torsdag 23 maj 2013

Jobbar dag och natt...

Bokstavligen! Gårdagen såg ut så här:

06:00-14:30 = Work
14:30-17:45 = Ina
17:45-18:30 = Förökte hitta skor i Gränby till bröllopet och körde sedan och hämtade Malin
18:55-20:30 = Gåträning i kyrkan
21:00-00:30 = Redigera 1.10-bilderna från tävlingen på Jump Club+uppladdning.

Sedan blev det cirka 4 timmars sömn (mellan 01-05) för att sedan gå upp och åka till jobbet igen. Idag blir inget bättre schema direkt...

Men det jag skulle komma till var i vilket fall att bilderna är på gång :) Både avd. A+B är redan uppladdade och uppmatchade med rätt ekipagenamn. Så om du vill kika redan nu innan 1.20-bilderna laddats upp så finns bilderna här! (Scrolla ner för att se bilder på en specifik ryttare).

OBS! Jag är fotograf till bilden och enbart jag och Equipe har rätt att publicera den så länge vattenstämplarna är utskrivna!

Jag hoppas kunna få ut alla 1.20-bilder idag och hoppas på att jag inte ska somna på tangentbordet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar