onsdag 8 maj 2013

Läs "Hästliv i Uppland"!

Okej, till alla er som ännu inte upptäckt Upplands nya gratis(!!)tidning "Hästliv i Uppland"- spana in den nu :)!!

Den innehåller massvis med spännande och läsvärda repotage, tips och mycket mer lokala influenser än t.ex. SvRF:s "Häst & Ryttare". Du hittar tidningen i entrén till Hööks, men även på Bolandcity, Ica Maxi, Ica Alunda, Ica Gimo, Sporren, Granngården, Agersta Ridsport samt Liqusini Ridsport. Övriga uppländska ställen som du hittar tidningen på finns angivet på hemsidan www.hastliviuppland.se

Och jag tipsar EXTRA mycket om just numret som är ute just nu (nr 2) då ni kan läsa en väldigt trevlig artikel med fina bilder till på sidan 6-7 x)



2 kommentarer:

  1. Fick du betalt för artikeln och bilderna? Eller är det gratisuppdrag till denna tidning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta är en artikel och intervju som handlar om mig och hästfotografering. Det var alltså inget "jobb" jag gjorde åt tidningen. Mina bilder hör till artikeln då de ska illustrera lite olika fotomotiv inom hästvärlden. Jag tyckte det var jätteroligt att bli tillfrågad om att få vara med i ett helt mittuppslag i Hästliv i Uppland och det är då inget jag får betalt för. Däremot som extra plus i kanten för min del ger ju artikeln mig väldigt trevlig reklam! :)

      Radera