tisdag 7 maj 2013

Sjukstuga...

Ligger hemma med jättejobbiga magsmärtor idag... inte skönt!! Kände av lite redan igår plus att jag började känna mig lite febrig i kroppen när jag kommit hem efter jobbet. Feberkänslan försvann dock när jag tagit en Ipren mot huvudvärken, så tänkte inte så mycket på det.

Men igårkväll vaknade jag i soffan (där jag somnat) av väldig magont och gick då och la mig tidigt. Tyvärr hjälpte inte det utan jag har legat vaken större delen av natten pga av dessa magsmärtor :( Det spelar ingen roll om jag sitter, ligger på sidan eller på rygg, gör lika ont oavsett.

Så det är en himla tur att Sandra kunde hjälpa mig med Ina igår och Elin idag! Ina får lite extra semester, men det är hon ju värd :) Att få gå utan täcke i hagen i solskenet med bästa polaren och mysa är ju inte direkt tråkigt tycker hon ;)

Om jag kan sätta mig upp senare så ska jag ladda upp bilderna jag tänkte lägga ut igår...

Suck, när man är sjuk och har ont vill man ju ha sina myskatter hos sig. De är nog världsbäst i jobbet att trösta och kurr-era en när man har ont!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar