måndag 13 maj 2013

Intensiv helg!

Oj oj vilken helg... Ända sen i fredags har tiden bara gått i ett! Hela fredageftermiddagen och kvällen gick åt att förbereda det sista inför möhippan för min fina Becca + att vi lagade all mat. Sedan höll vi igång i nästan 14 timmar under lördagen! Sjukt rolig dag och jag tror Becca var mycket nöjd :))


Det som varit lite jobbigt under veckan+helgen var att min mage ännu inte helt har återhämtat sig efter kramperna jag hade i 1,5 dygn i början av förra veckan. Vi åt ju tre gånger under möhippe-dagen (pastasallad, tunnbrödrullar och grekisk restaurang) och jag har inte lyckats få igång hungern eller magen som den var förr. Och det blev ju inte bättre av att jag direkt kände av min åksjuka direkt efter första varvet på Gokart-banan.... Så hela förmiddagen under söndagen kände jag mig fortfarande allmänt illamående, både under morgonfodringen i stallet samt under innebandyträningen. Så det kändes som att jag då inte kunde ge allt på innebandyn heller, men jag genomförde ändå båda två timmarna :).
Så nu blir det försök att hitta ett stopp på denna magkramp, för att knappt få i sig någon mat håller inte i längden :( I värsta fall får jag väl uppsöka läkare om det inte går över av sig självt...

1 kommentar:

  1. Krya på Dig, hoppas att Du snart är bra igen!

    SvaraRadera