tisdag 28 maj 2013

Nu taggar vi om...

Fortfarande så lycklig över helgens prestationer! Men vi kan inte leva på ett bra resultat för gott, speciellt inte när nästa tävling är två dagar senare, alltså idag tisdag :)

Vi ska på en eftermiddags-/kvällstävling hos Enköpings Fältrittklubb idag och starta två stycken MsvC! Jag knoppade Ina i hagen igår eftermiddag när hon stod lös och åt sitt eftermiddagshö. Snäll tjej man har! Hoppas på att hon inte rullat sig alltför mycket, för det är preciiis så att jag hinner med mig idag...

Våra starttider är klockan 16:40 i MsvC:1 och 19:07 MsvC:2. Resultaten kan följas här!

Jag hoppas ni håller tummarna för oss, för vi vill jag verkligen ha marginalerna på RÄTT sida i dessa kvalförsök. Det har ju varit sååå nära tidigare gånger... Och när ni ändå är igång, håll tummarna för att jag inte blandar ihop programmen med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar