torsdag 16 maj 2013

Härlig morgon :)

Ja, vad ska man säga, kan man få en bättre start på morgonen??


Vi har en stor presentation i stan klockan 14-17 med jobbet, vilket gjorde att jag inte behövde börja förrän klockan 9. Därför åkte jag ut till min prinsessa tidigt på morgonen och vi tog oss ett jättemysigt galoppass i morgonsolen! Ditvägen fick hon sträcka ut sig ordentligt och hon lade till och med in något bocksprång ;) På hemvägen fick hon arbeta ordentligt i galoppen och oj oj så sjukt fin hon var! Tänk att allt jobb ute i naturen alltid blir så mycket bättre eftersom den naturliga bjudningen trycker på istället för att hästen måste jobbas fram i varje steg!

Nöjd häst efter turen och jag släppte ut henen och Aida på en gång vilket uppskattades! Så med sol i hagen, ett stort kar med fräscht vatten och en hög med nyryckt gräs lämnade jag min lilla häst där väldigt nöjd och glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar