fredag 4 juni 2010

Äntligen KLAR!

Nu har jag suttit i ett dygn ca och filat på min hemtenta. Nu har jag äntligen lämnat in den, 17 minuter till godo ;) Om jag klarar den betyder det att jag nu är helt klar med medie- och kommunikationsvetenskapen!!!

På f.m idag var jag och hoppade både Ina och Majlis. Lite upplägg inför söndagens hopptävling på Lurbo. Båda hästarna var duktiga, Majlis lite bänglig till en början, men när hon började tänka på hindren istället för på allt annat hoppade hon super :) Har film! Yes! Ulrika fick jobba hårt med att hålla häst, filma och följa mig med kameran + höja hindren ;D

Nu måste jag iväg och köpa grillkol inför kvällen. Becca och Eric kommer och jag ska bjuda på massa smaskens direkt från grillen! Köttet ligger redan i marinad :) Men så fort jag kommer hem fixar jag filmerna så de kommer ut ikväll!

Grattis till alla som tar studenten idag med! För mig var det 3 år sedan, hua...

1 kommentar: