onsdag 23 juni 2010

Glada nyheter!

Jag har ju väntat jättelänge på att få mitt sista tentaresultat (som eg. skulle kommit för flera veckor sen) och nu har det äntligen kommit! Ett mycket viktigt resultat eftersom det skulle avgöra om jag var tvungen att göra en omtenta + om jag hade klarat hela kursen eller inte...

...OCH JAG KLARADE DEN!! Så nu är jag heeelt klar med Medie- och kommunikationsvetenskapen och har från och med nu 60 underbara Högskolepoäng att vifta fram i arbetsansökningarna :D:D:D Yes! Då kan jag slappna av lite i midsommar då :)


Jag fick en fråga igår här på bloggen om vad som händer i veckan. Det som är grunden i denna vecka är att jag försöker bli helt frisk från min halsfluss, är redigt trött på den nu :/ Men det går bättre och bättre, för nu börjar halsmandlarna krympa lite tror jag och jag slår inte sönder lika mycket saker längre när jag sväljer ;) Idag ska jag rida lite på Majlis och Ina. Ska ta det rätt lugnt, kanske blir lite markjobb med Ina, har inte bestämt än. Catrine hade ridit på Ina igår när jag var hemma och kurerade mig och det hade gått jättebra :D! Min duktiga lilla prinsessa! Juste, har ju några kort på henne i lill-kameran som jag inte laddat in, de måste ju med här, vänta...




Nu har vi vårt mål fastställt ;) .....


, nu blir det solstolen en stund innan jag ska jobba lite med diverse bilder.



3 kommentarer:

  1. gud va sött :D
    vart hardu hittat det ? :D

    SvaraRadera
  2. :)

    Cecilia--> Jag har köpt det på Citygross av alla ställen ;) De hade massa Hansbo-grejer!

    SvaraRadera