tisdag 22 juni 2010

Undersökt av läkare

Imorse fick jag undersökningstid på vårdcentralen, tidigt och bra! Läkaren sa att jag förmodligen har en form av halsfluss, så var ju inte så konstigt att jag låg däckad några dagar. Och eftersom jag blir bättre och bättre nu så försvinner den av sig självt sakta men säkert. Jag var tydligen väldigt röd i halsen/svaljet fortfarande dock, så det var ju inte konstigt att jag knappt kunnat svälja sedan i fredags... Men jag har ju varit "pigg" hela tiden från att febern försvann, annars hade jag ju aldrig orkat tävla.

Skönt att få veta vad det var så jag kan gå vidare och det UTAN medicin, yes!!

Håller på att sy ett jättestort vindskydd i markistyg just nu. Det ska sättas upp i sommarstugan på ena sidan. Vi bor ju precis vid havet så det blåser en del där...

Om ett tag kommer Becca förbi, då ska vi iväg och försöka ha en solig picnic så gott som det går. Hoppas jag börjar kunna äta lite riktiga saker nu och inte bara flytande föda... Jag har en helt "hästlös" dag då jag försöker vila upp kroppen helt. Hoppas att picnicen kan verka healande :)

1 kommentar: