torsdag 10 juni 2010

Grattis till Pappa!

Idag har min pappa jobbat sin sista dag i Gimo! Han är från och med nu förtidspensionerad och INGEN förtjänar det mer än honom!! Så himla skönt för honom att slippa busspendla till Gimo dag ut och dag in. 3 timmar varje dag går det åt till att bara pendla :( Men nu kan han äntligen få leva ett lugnt och skönt liv :)

Idag skulle jag ha hopptränat med Ina på UVFK, men vi vart för få som ville rida nu i juni så det vart inget. Så prinsessan fick vila idag istället för imorgon och imorgon ska vi hoppa hemma istället några stycken. Blir askalas!

Nu har jag haft mina sista ordinarie lektioner för denna terminen! Tack så mycket till mina rara elever för denna termin och jag hoppas vi ses igen! Tack också till de fina gåvorna jag fick :))

HA EN SKÖN SOMMAR ALLA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar