torsdag 24 juni 2010

Mysig e.m och kväll!

Idag åkte jag till Ina på f.m och tog in henne, Connie och Berry (ja, alla på en gång ;) ). Det var jättevarmt ute trots att klockan var runt 10.30 så hästarna blev rätt glada över att få komma in och sova i "kylan" :) Lång rykt med ryktstenen blev det för Inas del då hennes vinterpäls äntligen börjar ge med sig...

Låg sen och stekte ett tag i trädgården hemma och på e.m kom Malin förbi. Vi åkte till Lyssnarängen, köpte glass och satte oss vid en sten vid vattnet. Det som var förvånande var att det var JÄTTEVARMT i vattnet!! Hur har det gått till? Såå länge har det ju inte varit värmande varmt. Aja, vi ställde oss ute i vattnet så det var upp till knäna och stod så i en timme tror jag, så mysigt! Sen tänkte vi åka och käka middag någonstans och Malin hade varit i Sigtuna för inte alltför längesen så vi styrde kosan dit :) Helt underbart varm och vacker kväll vid Mälaren och den söta lilla staden. Vi åt nachos-tallrik och käkade glass nr 2 för dagen som efterrätt. Ganska precis kommit hem, och kvällen blev väldigt lyckad! Jag har ju lovat mig själv att jag ska ta vara på varje dag som är solig, och denna är väldigt välomhändertagen :) Här är lite bilder:


Lunch?


Jag och Malin, Lyssnarängens parkering


Lyssnarängen. Myyyyyys


Hungrig pojke! Film finns på facebook ;)


Malin in Sigtuna :)

Nu ska jag fortsätta planera inför imorgon, midsommarafton. Öregrund ska vi till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar