söndag 27 juni 2010

Midsommar- check!

Nu är midsommar över för i år. Jag var som sagt ute i Öregrund där vi var ett gäng på ca 20 pers som firade ihop, riktigt mysigt, roligt och lyckat blev det! Lyckades dock bara sova 40 min mellan fredag och lördag, så när jag kom hem igår däckade jag direkt i soffan och sov i 5 timmar ;) Så natten som var nu var väääldigt skön!


Midsommarafton, Becca och jag


Eric transporteras till sitt tal ;)

Ina har vilat under fredag och lördag, men idag var jag ute och vi tog en jättemysig barbackatur längs ängarna. Blev en lång galoppsträcka eftersom bromsarna var efter oss. Supermysigt!!! Fick sen leka hovslagare igen och slå på Connie en baksko som hon tappat. Hon är så ömhovad stackarn att hon knappt kan gå utan, så dagens goda gärning blev det :)

Nu har jag myst lite på altanen och snart kommer Becca från sin hopptävling i Dannemora så ska vi åka och bada, för mig, årets första dopp!! Nu är jag tillräckligt frisk och har varit det i några dagar så nu vågar jag "kyla ner" kroppen i vattnet äntligen :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar