söndag 17 februari 2013

1 år med innebandyn

Idag är det exakt 1 år sedan jag började träna innebandy, coolt :) Även om jag är helt självlärd och inte satsar på att uppnå några tävlingsmål så känner jag själv att jag utvecklats enormt på 1 år! Och det bästa är att det är lika roligt fortfarande, om än ännu roligare till och med! Innebandyn betyder mycket för mig, både psykiskt och träningsmässigt!

Idag var vi 13 taggade spelare som köttade i 2 timmar. Mina ben fick mycket stryk, ovanligt många bollsmällar (den värsta från min bror haha) och jag har ganska ont i musklerna nu pga det. Men det kommer släppa till imorgon så det är bara att bita ihop :)

Nu ligger jag i soffan och väntar på att lite hungerkänslor ska nå min mage. Tufft dygn; festat till kl 1 inatt, kom i säng kl 2, gick upp kl 8, hem till lägenheten i tio minuter för att hämta träningskläderna och få i mig snabb frukost, till stallet för att fixa till och rida Ina+lunchfodra, sen till innebandyn kl 11. Så det finns en anledning till varför jag känner mig lite utslagen ;)

Nu blir det vila hela kvällen för att jag ska orka med den nya arbetsveckan. För Ina väntar en vecka med mycket dressyrträning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar