onsdag 6 februari 2013

Back on track igen

Okej, senaste dagarna har jag varit både nere och sjuk, ingen bra kombo...

Jag har varit illamående, haft feber, huvudvärk och varit allmänt däckad. Nu känner jag mig dock bra igen och åker till jobbet imorgon. Psyket har inte varit på topp då jag känt mig deppad sen i fredags och som om det inte vore nog blev jag påkörd igår i bilen. Så nu väntar jag på att försäkringsbolaget svarar på den inskickade anmälan så vi kan lämna in bilen för lagning. Det är förardörren som blivit intryckt med en buckla samt att sidospegeln behöver nytt skal. Själva händelsen känns så himla onödig och jag blir ledsen bara att tänka på det...

Försöker nu tänka på roliga saker som kan pigga upp humöret. Idag har jag jobbat igenom Ina inför imorgon då vi ska träna för Nina igen.

Något som blev klart idag är att jag i sommar kommer åka till Platanias (Kreta) och det känns underbart att ha resan som ett mål att längta till! Jag har inte varit utomlands sedan 2009 och på riktig solsemester utomlands sedan 2007, så det kommer bli helt underbart! Nu ska man bara ta sig igenom sluttampen av vintern så är det inte långt borta. Sitter så länge och drömmer mig bort med hjälp av bilder från hotellet....







1 kommentar:

  1. Men ojdå låter inte alls kul det där :-( HOppas allt löser sig för dig, efter regn kommer solsken vettu ;-D

    SvaraRadera