lördag 9 februari 2013

Ina på uppdrag :)

Imorse hade jag morgonutsläppet av hästarna. Det snöade massor så det kändes bra att kunna klä på sin pärla i en rejäl one piece ;) Efter utsläppet fixade jag iordning allt och sedan åkte hem. Ingen ridning eftersom jag lånat ut damen till Elin idag. Hennes nya medryttare på Aida skulle testa att rida ut och Elin ville såklart att någon skulle rida med henne. Jag var tvungen att vara hemma innan 10 så jag erbjöd då att Elin kunde rida med på Ina tillsammans med medtyttaren och Aida. Fick nyss ett SMS om att min lilla häst hade skött sig exemplariskt, känns skönt hihi ;)

Nu ska jag äta lunch och byta om till träningskläder för att sedan ta mig till gymmet för ett styrkepass. Hade tänkt åka till invigningen av SATS i Gottsunda men det lär vara mycket folk där så jag håller mig till centrum som vanligt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar