fredag 22 februari 2013

Kärt återseende i Team Onina

Ikväll hade jag trevligt besök av Moa i stallet och jag visade runt henne i stallet. Moa hjälpte mig med Ina ca 2 gånger i veckan i ca 1,5 år men hon var tvungen att sluta pga att skolan tog för mycket tid. Efter det började Sandra hjälpa mig med Ina och Sandra ska ingenstans ;) Däremot så har även Sandra haft otroligt mycket på sitt schema att hon inte hunnit ha Ina 2 gånger i veckan utan 1 gång sedan i sluter av sommaren. De som känner mig vet hur tajt schema jag har och jag har kämpat på allt jag kunnat, men jag känner att jag VERKLIGEN behöver avlastning från stallet 2 dagar i veckan (vilket kanske är förståeligt?). Därför frågade jag nu Moa om hon skulle ha lust att börja hjälpa mig med Ina igen 1 dag i veckan och det blev positiv respons på det :)!

Så nu kommer jag alltså få hjälp av både Sandra och Moa, summa 2 dagars avlastning vilket känns HELT UNDERBART! Jag kommer hinna med mig så mycket bättre, orka mer och dessutom slippa gymma helt slut i kroppen ;)

Så välkommen tillbaka Moa till Team Onina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar