tisdag 19 februari 2013

Under construction

*Ursäkta röran, jag är under uppbyggnad*


Många som jobbar med att ändra sin livsstil lägger upp "före- och efterbilder", men jag är inte färdig än, så det får bli en "före- och under construction-bild" istället :) Även om man kanske inte ser någon gigantisk skillnad på bilderna så KÄNNS skillnaden iaf!

Jag har aldrig varit riktig överviktig på pappret (vilket jag heller aldrig påstått), men det var ändå många år sedan jag var nöjd med min kropp. Pga led- och knäproblem har jag inte kunnat träna styrka med annat än jättelätta vikter tills för ca 2 år sedan efter 2 års avklarad sjukgymnastik. Förra året fick jag lära mig mycket om kost och hälsa och nu har jag kommit igång med gymträningen igen efter ett halvårs uppehåll. Förutom styrka på gymmet 2-4 pass/v blir det innebandy 2 dagar/v. Dessutom måste ju ridningen och allt stallarbete räknas som små träningspass med tanke på att man faktiskt gör av med en hel del energi där!

Jag är LÅNGT ifrån färdig och nöjd, men jag försöker kämpa på åt rätt håll och det känns jättebra! Jag har mina träningsmål och jag ska nå dessa!! 

 

1 kommentar: