lördag 23 oktober 2010

Första hagsläppet med Pennie!

Kom hem för lite mer än en timme sen från morgonens hagsläpp med Ina och Pennie :) Jag släppte ut Pennie först ifall hon behövde springa av sig lite, hon är ju trots allt galoppör ;) Men hon var lugn. Sen hämtade jag Ina som jag klätt på med regntäcket ovanpå fleecetäcket då det var +grader idag! Och första dagen till ära, även benskydd fram + boots fram. De sistnämnda slipper hon dock sen, bara försiktig i början innan jag vet hur hon reagerar.

Släppet gick iaf HUR BRA SOM HELST!! Kunde inte gått bättre!! De gillade varann på en gång, inget skrik, inga sura miner, utan de stod och filosoferade vid staketet och undrade var alla andra hästar var? Sen tog de sats och gav sig iväg uppför backen. De hade verkligen jätteroligt ihop =D Riktigt hästkemi på en gång! Idag kommer hon inte att ridas eftersom hon rör sig så mkt i hagen. Också skönt för henne att få ta det lite lugnt nu i början.

Mamma har filmat och jag har knäppt lite kort på släppet. Inte världens actionrulle, men det är jättekul att ha!
















Nu blir det frukost + melodikryss (ja, jag är miljöskadad och jag gillar det!) sen iväg t boländerna för att inskaffa lite småsaker. Sen till finaste prinsessan för att se hur det går =D

JAG KÄNNER STOR LYCKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar