tisdag 26 oktober 2010

Nu händer det grejer!

Snacka om bra start på dagen!

Börjar med att upptäcka att det är sooool ute (nu är det dock lite molningt, men ändå...) och på f.m med cirka 1 timmes mellanrum, ringer det inte en, utan TVÅ stycken företag som vill att jag ska komma på intervju!! Så på onsdag och torsdag måste ni lova att hålla tummarna för mig :)) Börjar känna mig riktigt glad i själen vad gäller arbetsfronten. Känns som att jag får bekräftelse att jag "duger" när jag får komma på intervjuer!

Runt 14-tiden ska jag ner till prinsessan. Håller på att jobba med lite foton här hemma för tillfället.

Ina kommer tycka om mig ännu mer idag, för jag kommer höja hennes hösilagemängd lite grann. Hon bantar ju (eller står på diet som fröken själv hade uttryckt det...) men nu när det är kallare och hon börjar komma igång + står på spån så kan jag höja lite utan problem.

Håller på att knåpa ihop lite säljannonser om diverse utrustning jag ska sälja. Mycket av det pga att jag nu har brun hopputrustning och svart dressyrutrustning. Kommer även att lägga ut i bloggen så håll utkik! Det är bl.a. pullarträns, förbygel, lädershortchaps och kandar i mycket bra skick!

Uppdaterar ikväll efter stallet! Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar