onsdag 20 oktober 2010

Vintersvålar på!

Idag känner jag mig lite duktigt, för nu har jag bytt till vinterdäck på bilen helt själv! Det gick lite långsamt eftersom jag fortfarande har lite ont i magen, men det gick bra. När jag kom in fick jag dock ett gott skratt då jag råkade passera spegeln... Så snygg man blev helt omedvetet!
Igår tog jag och Ina oss en kort barbackatur ut i regnet. Fröken utrustad med fleece- resp. regntäcke :) Det var Inas första tur sen de "nya hovarna" och hon var såååååååååååååååå glad!! Så himla söt är hon, för när andra hästar har stått länge blir de ganska dryga, starka och busiga. Ina blir glad och lite lite piggare, men mer än så är det inte :) Duktiga lilla tös! Henne vågar man sätta upp vem som helst i sadeln vid en uteritt!
När jag kom hem iaf så gjorde jag klart höpåsarna som vi ska ha hösilaget i. Gjort mkt pyssel med hinkar, påsar m.m. och dessa blev jag lika nöjd med!

Imorgon händer nåt spännande, som faktiskt inte har med hästarna att göra! Berättar mer imorgon på kvällen, men är det nån som vill gissa så är det bara att köra på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar