torsdag 21 oktober 2010

Last night with the gang



Ikväll red jag och Catrine + Connie ut för sista gången tillsammans. Det var en jättemysig skritt+travtur just innan solen gick ner. Båda hästarna var så glada och duktiga!
Ina <3 Connie!!

Känns sorgligt på ett sätt såklart, men flytten hem till Surmulen imorgon kommer bli helt underbar! Nu kommer mitt och Inas nya liv att starta :) Kapitel två helt enkelt!

Gjort mycket på min "Ina-lista" idag!
  • Tagit ner alla täcken och hängt på boxen
  • Kört ner fodersäckarna och fyllt tunnorna
  • Lassat in ännu en IKEA-kasse med grejer i skåpet
  • Tagit hem allt det sista inkl. tyggarderob, träns, borstar och boxväska
  • Ringt till spånmannen (ska hämta imorgon
  • Kört hem transporten till spånet imorgon
  • Ringt till hovslagaren som ska ringa upp
  • Fixat hoppsadel (!!) tack vare bästa bästa Ulrika =D
 Det som är kvar nu är att fixa spånet imorgon då, skruva upp boxskylten (bild kommer!!), och ta hem Inas rosetter och komma på en bra plats för dem :)

Just det, jag hade ju en rolig sak på gång! Idag var jag på en arbetsintervju =D Den kändes bra och jag är nöjd, så nu är det bara att hoppas!! Ni håller väl tummarna för mig???

1 kommentar:

  1. Vad roligt och skönt att komma till "hemmaplan" igen!
    Kommer att bli så roligt :).
    Vi får dra ihop ngt kul och träna lite tillsammans någonstans någon dag.
    Håller tummarna för fullt för dig för intervjun, lycka till!
    Längesen jag såg dig nu. Kramar S

    SvaraRadera