torsdag 7 oktober 2010

svar på fråga

Hm... Har varit lite glesare mellan uppdateringarna senaste veckan... Det beror på att jag är som en snurrig disktrasa när jag kommer hem efter jobbdagarna och somnar nästan direkt ;)

Idag har vi haft två jätteduktiga säljare på kontoret som hjälpt oss med att utveckla våra samtal. Så det var ju extra kul att jag just idag lyckades kamma hem en 3900kr-order!!!

Jag fick en fråga för ett litet tag sedan om jag ska sluta rida Lola? Jag antar att du tänkte på att jag har Ina, fått jobb och inte har kvar lektionerna?

Svaret blir iaf:

Nej, jag kommer inte att sluta rida Lola :) Att ha kommit upp i msvB-nivå med en lektionshäst är ganska ovanligt och fööör roligt och bra för att "kastas bort". Det kommer självklart bli klurigare med att träna den lilla damen eftersom jag inte längre kan träna dagtid, men vi löser det så gott det går! På lördag t.ex. ska vi till Segersta och rida division 1-finalen :) Så då får ni hålla en extra tumme för oss!




Så Fux-prinsessan kommer inte att slippa mig på ett bra tag :)

2 kommentarer:

  1. Naww :) Min älskade fina lilla älskade prinsessa!

    SvaraRadera
  2. Det låter ju super bra :D

    Och hur gick det på division 1-finalen ? :)

    SvaraRadera