lördag 21 januari 2012

Avslutat detox- resultat

Igår var jag på coachträff för avstämning och veckovägningen.

Jag hade riktigt bra "resultat" :) Vägde nu 68,4 kg. Jag har alltså gått ner 5,5 kg på 1 vecka och 5 dagar! Detta resultatet var mycket bättre än vad jag hade räknat med, så jag bestämde mig för att då gå över till upptrappningsfasen och börja äta mat igen för att inte hålla på med shake-detoxen för länge, weeii!
Så idag har jag fått äta riktig mat hela dagen, hur underbart som helst att få tugga på  något igen ;) Mina måltider är just nu i sizen av ett kaffefat, och imorgon+måndag blir det assiett-storlek på tallrikarna. Detta för att magen ska få komma igång igen med ätandet i lugn och ro. Hittills har det gått jättebra!
Nu får jag ÄNTLIGEN komma igång med träningen igen! Lugna pass i början, lite som med maten, sakta men säkert.

Idag var jag iväg och inhandlade riktiga träningskläder till mitt gymtränande. Har haft det som "morot" att när jag är klar med detoxen skulle jag skaffa riktiga träningsgrejer. Hade jag gjort det innan så hade dessa kläder nog varit för stora nu haha.
Så imorgon blir det premiär på gymmet igen, ska bli jättekul! Bilder kommer :)

Här nedan ser mitt resultat ut i siffror från min 12 dagars-detox och jag är mycket nöjd eftersom jag inte ens har tränat något!! Klicka på bilderna för att se de i större format.











1 kommentar:

  1. Vad coolt att du fått såna resultat! Hur ska du träna nu då? Kommer du att orka träna mer med Ina igen nu? Saknar dina träningsbilder och filmer. Kan du inte börja försöka ta lite nya träningsbilder på Ina?

    SvaraRadera