lördag 28 januari 2012

Dressyrbilder!

Jag har fått lite förfrågningar om jag inte kan lägga ut lite mer nytagna ridbilder och film igen eftersom det var längesen nu. Det är det som är det dryga med att vara fotograf, man har bra bilder på alla utom sig själv.... Men idag släpade jag med min Pappa ut och slängde åt honom min systemkamera med färdiga inställningar då jag tränade lite dressyr med Inisen på en äng och han lyckades med massa fina bilder :)
Jag bytte schabrak till nya röda Lamicell + invigde de röda bootsen. Jag själv tycker Ina blev så snygg i outfiten!! Hon satte dessutom ett rent byte i det svåra varvet, fina tjejen!

Hur tycker ni att hon ser ut i kropp och arbete?









Galoppombyte till vänster



Tränade lite passage-samling














4 kommentarer:

  1. Hon ser väldigt fin och fräsch ut!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, hennes formkurva är hög just nu :)!

      Radera
  2. Hon ser ut att ha kommit upp sig mer i fram!

    Häääärligt med en snötäckt vall att rida på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det har hänt mycket under vintern :))!
      Ja, våra ridbara ängar i Hågadalen är perfekta för dressyrpass!

      Radera