måndag 16 januari 2012

Planering

Måndag och andra veckan av tre startar nu av min detox. Allt går automatiskt nu vilket är skönt, då kanske tiden går snabbare.

Ikväll är det tyvärr ingen träning för Nina som jag normalt gör, men det är för att Nina ska till Adelinde Cornelissen vilket är mycket godkänd anledning till att vara borta ;)

Adelinde och Parzival


Jag har fått en förfrågan om att skriva om lite träningstips för ryttare, då från gymmet. Detta kan jag definitivt göra! När jag har börjat äta igen kommer jag att återgå till gymmet och min plan är att när jag är helt igång ska träna minst 4 dagar /vecka på gymmet.

När jag börjar träningen igen kan jag ta bilder och skriva tips på övningar m.m. som är bra för oss ryttare.

Skulle detta vara ett intressant tillägg till hästuppdateringarna?




1 kommentar:

  1. Du hade ju ett normalt BMI innan du startade detox. Normalt BMI går upp till 25.. vilket BMI har du som mål och vilken vikt vill du sluta på?

    SvaraRadera