onsdag 18 januari 2012

Hästledig :)

Idag har Sandra hand om Ina för första gången!
Jag har alltså en hästledig dag vilket jag inte haft på länge nu.

Ska passa på att uträtta ärenden bl.a.

Imorse hade det äntligen hänt nåt på vågen igen, så nu kör jag veckan ut iaf. Det hade stannat på ca 70,1 kg från lör-tis, men imorse stod det 69,4 kg, så av nån anledning har det släppt igen :)
Längtar efter att få börja äta och träna, men det går bra. Ska till viktcentret sen och byta ut nästan alla måltider till vaniljsmaken. Om man tar väldigt kallt vatten smakar den som smält vaniljglass och är mest lik i sin smak mot originalet.

"spökbild" på Sandra och Ina haha, tog m iPhonen ;) :

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag testar Nutrilett nu,ett till försök åter igen.. Det är ju billigare och det är det jag har råd att lägga ner på en diet. Denna gången har det gått mycket bättre. Shaken är inte spec god, just för att det är så kornig, men den är ju inte äcklig heller. Jag har lyckats i två dagar nu med att endast dricka shaken + vatten. Det är bra dedär med att man inte får äta en enda matbit. För om man gör det så är det så lätt att ta mer.. Idag känner jag mig lite mattare, inte i kroppen, bara i huvudet. Du skrev något om att om du äter någon riktig mat eller en liten macka eller så gör det att fett förbränningen tar längre tid. Jag tänkte bara fråga dig en sak jag funderar över. Det är så att jag gärna skulle vilja simma i helgen. Skulle vara kul att åka långfärdsskridskor också och då funderar jag på om det går bra att jag äter något litet fast med mer energi, typ en snickers eller nåt innan jag simmar. För de kalorierna en snickers innehåller kommer jag ju förbränna under simningen. Tror du man kan göra så? Eller blir det helt fel i systemet då? Du kanske vet.. Du får gärna skicka svar till min mail frida.james@hotmail.com eller i ditt blogginlägg. (Jag loggar sällan in på min egen blogg och min facebook har jag inaktiverat för tillfället.) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag svarar till din mail Frida :)

    SvaraRadera