fredag 6 januari 2012

Ledig fredag :)

Helt underbart att få sova ut imorse! Sov till 12, trodde inte mina ögon när jag såg klockan... Men min kropp ville tydligen vila ut ordentligt eftersom jag nästan aldrig får det numera.

Red ut barbacka på Ina innan solen hann gå ner. Hon har fått vila i 2 dagar pga av att jag har haft problem med min hälsena och hon var lite överpigg i början. Hon blir lätt lite avknäppt och istadig efter för mkt vila som nu då vi kom t en träbro som hon gått över 1000 gånger, totalvägrade... Fick hoppa av och leda henne fram och tillbaka över bron, sen vare bra. Ston, jag säger bara STON!
sen tog vi lite galopper över ängar och genom sommarhagen. Hittade en perfekt äng som inte hade frusna "gupp" utan var bara mjukt frostigt gräs. Där stannade vi en stund och jobbade i galoppen, riktigt rund och fin blev den!

Imorgon ska vi göra en rolig sak. Vill inte säga mer förrän nåt är klart, men jag hoppas på att det blir bra :)

Ska även iväg och rida Manny på lurbo.

Nu blir det filmkväll solo i lgh :)

(charmiga bilden är fr måndagens träning)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar