fredag 2 november 2012

Crazy horse, men fin ändå :)

Ina har en JÄTTEPIGG period just nu. Jag tror hon tröttnat på all lera (varför kunde det inte få fortsätta vara någon minusgrad??) och kan ju inte motionera sig så mycket i hagen.... Så när man väl sitter i sadeln är hon som en duracell-kanin, hon blir aldrig trött ;)

I tisdags blev det ett avrastningspass i ridhuset (där underlaget var bra jämfört med ute...). Igår däremot så tog vi en tur ut. Vi red längs med vägen och fick hänvisning att man kunde svänga in på en grusväg och sen in på småstigar i skogen. Så vi gav oss ut på lite upptäcksfärd! Dock inte så länge eftersom mörkret smög sig på. Man vill INTE vara mitt i en ny skog när det blir mörkt, svårt att hitta hem då... Men vi travade rätt mycket längs vägen. Och när vi kom hem så fick hon galoppera av sig på utebanan, haha, hon blev ALDRIG trött! Men efter ett par varv började hon kännas mer normal igen och blev riktigt fin!

Vi vill ha SOMMAR!!

Idag jobbar jag bara HALVDAG tjoho! Slutarn 11.30 och kör då ett innebandypass, sen till Ina och efter det ska jag och min mamma till Stockholm för att se After Dark live, blir nog väldigt roligt!

Just det! Häromdagen fyllde bästa Sandra år!



Ha en bra fredag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar