torsdag 8 november 2012

Val av täckesfärg, help please!

Nu har jag nog gått igenom varenda webbshop för ridsportartiklar och jag tror att jag hittat ett täcke som både är jättebra OCH passar min plånbok! Jag ville ju gärna köpa Shires StormCheeta, men just nu försöker jag hålla på kronorna så mycket det går... Det täcket jag hittat är från Horze där jag har en 30%-rabatt hos just nu. Täcket är stort och vältäckande, 350 grams fyllning och en stor och bra fast helhals som går ner över bogen för att kunna täcka ännu bättre så det inte smiter in kalluft vid bringan.

De har täcket i flera färger, jag står och velar mellan två av dem...

Vilken av dessa två färger tror ni kan passa min lilla mörkbruna prinsessa bäst :) ?







2 kommentarer:

  1. Jag lägger min röst på det marinblå! Dock är det lila urgulligt, men det blåa känns lite mer "exklusive". =)

    SvaraRadera
  2. Jag röstar för lila!! Alltid roligare med lila än blått. ;)

    SvaraRadera