söndag 4 november 2012

Helt slut nu...

Blev en bra tränardag! Innebandyn var som vanligt askul! Vi fick springa en del då vi endast var 7 stycken idag, så 3-3 på plan. Första halvan kände jag inte att det fungerade så bra med mitt spel, men andra halvan, särskilt sista matchen kändes jättebra! Blev 2 mål från min sida (två snygga mål till och med!) så är mycket nöjd!

Efter 75 minuters spelande var man lagom mör och svetten drypte, men jag kände mig ändå fräsch i kroppen, så jag stannade till på gymmet på hemvägen och tog ett styrkepass för armarna :) Man var ju redan ombytt och uppvärmd, så why not liksom?

Så nu är det återfyllt med blåmärken på benen, kroppen är sådär lagom mör och jag orkar inte lyfta armarna så de lämnar kroppen.... Med andra ord en bra work out!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar