fredag 30 november 2012

Sporrens kundkväll

I onsdags var det återigen kundkväll på Sporren (Uppsalas största hästsportbutik) och det var lika trevligt som vanligt! På kundkvällarna är butiken fylld med massa bra erbjudanden, rea-varor, nyheter, representanter för olika märken (som HV Polo, Veredus osv.) och framförallt så har de 20% på allt i hela butiken!


Jag är ju på ständig "jakt" efter nya boots, främst de som passar ridning. Jag har just nu 4 par boots som går i omlopp som hagboots så det är dit ridbootsen går när de har gjort sitt :) Nu har det ju börjat komma fler modeller av lackboots vilket får en stor hiss av mig! Det är nämligen så att smutsen inte fastnar på lacken och bootsen ser nya och oanvända ut pass efter pass! Så dessa fick följa med hem till benskyddslådan, snyggt randiga var de med :))


Mitt stora "mission" den kvällen var att köpa broddar och nya ridthermobyxor. Mina thermobyxor jag har nu börjar bli extremt utslitna (läs: välanvända!) och måste snart åka till himlen... Så vilken tur att jag hittade ett par jättetjocka och varma ridthermosar från Mountain Horse samt även 8 stycken elitbroddar! Jag blev även glad då jag hittade ett par vinterridhandskar som var tjocka och varma, men ändå samtidigt nätta! Billiga var de med, och såklart ännu billigare med 20% i rabatt ;)

Och som grädden på moset.... Jag finner inga ord! Mias har gjort det igen.......









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar