torsdag 15 november 2012

Några julshowar senare....

Snart är det dags för UPK:s julshow igen. Satt häromdagen och tänkte på hur extremt många olika utklädnader man har haft och skapat till alla nummer i julshowarna ;) Har alltid varit lagd åt det kreativa hållet, så det var varit supermegakul att fixa fram alla "kostymer"! Något år kom jag ihåg att det blev stressigt med ombytena eftersom jag var med i 5 nummer.....

Hittade några bilder som visar en del utklädnader på senare år :) Visst var vi snygga!?

2006- Kadrilj, tema "Reagge" med Lola


2006- Kadrilj, tema "Reagge" med Lola


2007- Kadrilj, tema "Tarzan & Jane" med Lola


2008- Poänghoppning, tema "Jul" med Figaro


2008- Kadrilj, tema "Påsk" med Lola


2009- Kadrilj, tema "Saudiarabien" med Kalle


2009- Kadrilj, tema "Saudiarabien" med Kalle


2009- Ponnyuppvisning, *tävling* med Amber


2011- Poänghoppning, tema "Pirates of the               Caribbean" med Ina


2011- Poänghoppning, tema "Pirates of the Caribbean" med Ina

Jag har även en film från 2008 när jag och Chili red Rid´n Run, barbacka, utklädda till troll ;) Han tyckte det var superroligt kom jag ihåg! Han vände snabbt och gjorde byten över hindrena! Fina minnen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar