lördag 3 november 2012

Film- så här ser hon ut nu :)

Idag tog jag in Ina och Aida mitt på dagen innan de fick sitt lunchhö. Jag ville rida i dagsljus för en gång skull ;) Aida får också följa med in när jag tar in Ina då hon inte vill vara kvar ensam i hagen, vilket man kan förstå!

Vi red i vilket fall längs vägen som framskrittning och sedan gick vi till utebanan. Ina var helt trött idag. Hon körde helt slut på sig själv i torsdags då hon knäckte extra som Duracell-kanin ;) Hon är ju så glad och tror att hon orkar med att vara så pigg som hon blir ibland och tar då helt ut sig, eftersom hon ännu inte ORKAR ta i så där mycket, busa, takta och hålla på :) Tyvärr kan man inte berätta det för henne, så hon får helt enkelt gå mycket lugna ridturer när hon är lite trött. Idag gick hon 20 minuter, lite lätt mjukgörande bara, kändes precis lagom. Hon var lugn och stabil idag, till skillnad från i torsdags haha.

Och goda nyheter! Nu är allt som var fel i "kamera-datorn" utbytt och den fungerar nu som en normal dator :) Så jag har äntligen lyckats ladda upp filmen jag gjorde för 1,5 vecka sedan. Den visar lite hur Ina ser ut just nu i sin igångsättning :)

Hela filmen är såklart inte med eftersom kameran stod på non stop under ridpasset på sargen, jag har försökt lägga ihop filmen så att man ser henne tydligast hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar