söndag 11 november 2012

Egenträning och fars dag

Idag fick jag sova i 8 timmar, fantastiskt! Jag kom tidigare till innebandyn idag och tur var väl det då hela sargen var bortplockad... Så jag kunde fixa den innan så vi slapp ta speltid till det :) Vi var bara 6 stycken denna vecka, så mycket spring och inga avbytare, men kände mig ändå stark och på G trots det. Så skönt med känslan att man blir starkare. Jag börjar även få lite mer koll och teknik på själva spelet vilket är jättekul! Innebandyn är extremt bra komplement till ridningen :)

Jag är hästledig idag vilket är tur då det hade blivit tajt att klämma in stallet idag. Trevligt firande av Pappa såklart! Jag hittade en choklad med Cointreau-smak som han fick i present (favoritdrickan) vilket uppskattades!!

Nu är jag helt slut i låren, armarna och har ett snyggt röd/blått märke på magen i form av en innebandyboll ;) Kommer sova gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar