söndag 18 november 2012

Effektiv söndag

Dagen började med jobb, sedan innebandyträning med skönaste krigargänget i UTK-hallen. Svettigt och härligt! Två röda svullnader på lår och vad fick jag med mig hem idag ;) Vågar inte tänka på hur jag skulle se ut om benen om jag spelade i shorts....


Direkt efter innebandyn åkte jag till stallet och lunchfodrade hästarna. Sandra kommer lite senare och rider och sköter om sessan.

På vägen hem stannade jag vid gymmet och körde ett random-pass, mest inriktat på stabilitet runt knä- och fotleder med min balansplatta + skivstång. Men även armar, sidomagmuskler och rygg fick jobba. Jag ska köra en GI-vecka nu med start idag, så då kommer jag inte kunna styrketräna förrän nästa vecka.
Hungrig som en häst (läs: Ina) efter all träning, så en grillad kycklingklubba, tomater och keso till lunch satt inte helt fel om man säger så!

Älskar känslan att man tränat sig trött och mör i hela kroppen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar