fredag 23 november 2012

Inventering tar på krafterna...

Idag fredag och imorgon har jag inventering på jobbet. Vi började 8.30 imorse så jag var i stallet kl 7 och fixade allt t Ina.

Nu har jag jobbat (förutom stallet) 8.30-21.30, alltså 13 timmarspass och är ganska slut... Har ju precis blivit av med min febersjuka med, så det här var en ordentlig rivstart. Imorgon börjar vi 9, så då räcker det med att jag är i stallet 7.30 ca. Om vi mot förmodan blir släppta tidigt från morgondagen tänkte jag rida på kvällen. Men snällaste Elin spolar av benen och kratsar ur Inas hovar idag och imorgon, så jag behöver inte känna mig som världens sämsta hästägare iaf även om jag inte kan rida på kvällen.

Nu börjar bli lika trött som min finaste Leo var förra helgen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar