måndag 10 september 2012

Alla bilder från Jump Club uppladdade!

Nu har jag precis kunnat slutföra hela uppladdningen och uppmatchningen av bilderna på ekipagen från gårdagens regionala hopptävling på Jump Club. Jag hade lite problem med Equipes klockslag vs. min kameras klockslag som är inställd på samma tid, men ändå så blev det knas med uppmatchningen som ska ske automatiskt efter vilken tid som ekipaget var inne på banan... Så om en häst blev utesluten innan jag kunde fota den och inte har någon bild, då var jag helt lost.

Jag tror och hoppas att alla bilder är på rätt ekipage nu :) Ni får gärna hojta till om ni hittar något fel! Alla bilder från tävlingen hittar ni här!

(Om man scrollar ner kan man välja sitt namn i listan och få fram bilderna på sig utan att behöva söka)

Här är ett smakprov från tävlingen:

Ormen och Rebecca i 1.20 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar