lördag 8 september 2012

Lugn dag

Idag har jag mest suttit och redigerat bilder från bröllopet. Det är ca 700 bilder som ska redigeras i ett RAW-program så det tar sin tid...

På eftermiddagen åkte jag till stallet för att fixa till Ina och ta in hästarna. Ina fick en vilodag idag efter att ha gått många dagar i rad nu och så förstås travjobbet igår :) Tänkte på en grej när jag hämtade in henne, att det är super att hennes hage nästan är tom på gräs (finns växtlighet att äta och tugga, men inga gräslängder). Hon är ju en rund häst generellt och efter vilan i 4 månader är hon tjock som en tunna. Nu utan extragräs i hagen har jag full koll på hur mycket mat hon får i sig varje dag och jag börjar redan se positiv skillnad :)

Imorgon ska jag åka till Jump Club och fotografera deras regionala hästhoppningsklasser hela dagen. Det är klasserna 1.10, 1.20 och 1.30 m på deras fina gräsbana. Alla bilder kommer ut på kvällen på Equipes sida precis som vanligt. Jag kommer länka direkt till tävlingens fotosida sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar