tisdag 25 september 2012

Hemlagad pizza

Jag åkte till Biltema efter träningen och de hade en hylldel med hästgrejer. Det jag verkligen kan rekommendera är att de säljer snoddar (silikon) för 10 kr/påse och flexi-bandage också för 10 kr! De skulle haft det när jag bytte bandage var tredje dag i 4 månader.....

Det jag köpte var ett säkerhetsgrimskaft för 39 kr, höpåse (till transporten) 59 kr och ett tjockt halstäcke för 169 kr. Älskar när man hittar slit och släng-grejer till riktigt låga priser! Det räcker gott och väl att man betalar sjukt stora summor för den övriga utrustningen.

Idag har Sandra haft Ina så jag har hunnit laga riktig middag, tjoho ;)! Jag testade att göra en LCHF-pizza som jag nyligen hittat receptet på. Den blev supergod och man blev otroligt mätt! Det är ju typ en "protein-pizza", så är ni sugna på en pizza utan massa vitt mjöl är det bara att skriva det så lägger jag ut receptet :)

1 kommentar:

  1. Ja tack, gärna recept! Men utan oliver för min del, urk;)

    SvaraRadera