onsdag 5 september 2012

Utforskar :)

Idag har solen visat sig hela dan och hjärtat fick gå ut utan täcke, så skönt! Och hon har varit så duktig två dar i rad då hon inte rullat sig trots inbjudande lera ;) och i måndags ryktade jag henne i en timme, så glansen har fått sitta kvar :)

Idag skrittade vi runt lite överallt för att utforska ridvägar. Hon var så glad och fin! Nu är det snart dags att börja travjobba som smått med. Försöker få ur mina demoner jag har i huvudet som säger att Ina kommer gå av på mitten om hon får börja trava... Man blir lite velig efter en sån här hemsk upplevelse och rehabilitering :( Som tur är så visar Ina mig hela tiden hur frisk och fräsch hon känner sig :D!

2 kommentarer:

  1. Har du fått något igångsättningsschema från veterinären eller hur har du planerat hennes igångsättning efter skadan? Skulle vara roligt att få se hur det ser ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria! Jag kan skriva ett inlägg om hennes igångsättning imorgon :)

      Radera