måndag 17 september 2012

Megaren transport!

Mina dagar går verkligen i varandra; Gick upp innan kl 6 imorse och nu när klockan snart är 22, är jag äntligen hemma....

Efter jobbet åkte jag till mina föräldras hus där min transport står just nu. Sista finishen på den var en rejäl tvätt. Den hade blivit riktigt skitig efter att bara stått hela sommaren... Utsidan högtryckstvätt (inkluderat taket) och insidan är nu svampad med vatten och diskmedel. JÄKLAR VILKEN SKILLNAD DET BLEV!! Den blev såå fin både inuti och utanpå :)) jobbet tog cirka 3 timmar, men det var verkligen värt det med det resultatet!

Klar där- iväg till Ina. Fixade iordning allt först medan damen stod i gången, sen ett 25 min-pass i ridhuset i hoppsadeln. Riktigt fin var hon idag! Mer lagom i huvudet, även på marken :) Sån duktig tjej jag har!

Nu blir det en snabbmiddag och sen sängen. Men först vill jag visa en före- och efterbild på hur transporten blev :)

Före - Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar