fredag 14 september 2012

Smashat näsben...

Idag kunde jag inte rida :( På innebandyn idag med mina kollegor så råkade jag bli smashad på näsbenet, det var INTE skönt kan jag säga... Inas sista föl (O'Bellamie) knockade mig på näsbenet 2009 och det var ömt i ett år efteråt, så jag tror det är rätt skört numera. Näsbenet svullnade upp, blev blått och jag är fortfarande allmänt snurrig i huvudet. Så jag tror inte ett ridpass hade varit det bästa idag...

Ina hade såklart haft täcke på sig i monsunregnet som var med orkanvind till det, men hon var ändå glad att få komma in i tid. Hon hade gjort sig fin i den lerigaste pölen i hagen. Min teori kvarstår; Hon rullar sig bara när det är tillräckligt lerigt så jag ska rykta henne extra länge ;)

Hon är i vilket fall inte ledsen över att grannboxen fyllts med halmbalar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar