onsdag 30 januari 2013

Gårdagen

Kom hem sent igår efter gymmet, så det blev kvällste och sen sängen, mör och fin i kroppen...

Ina sköttes först såklart och hon verkade pigg så det blev ett HÄRLIGT galoppjobbpass ute! Hon var mycket mjukare idag än sist och var mer villig att arbeta medan hon fick långgaloppera :) Vi avslutade med några RENA byten innan vi joggade hemåt. Tänk att hon börjar få ihop fötterna och huvudet även i det svåra bytet med (vä till hö)! Nöjd tjej!

Sedan körde jag hem fort för att laga middag, äta och byta om då jag skulle bara i gymmet senast 18.15. Jag hade ett vägledarmöte med en jättetrevlig tjej som hjälpte mig att visa de maskiner som hon trodde skulle passa bra till mig som har så mycket ledproblem bl.a. Körde sen ca 30 min armar för att sen träna DanceAerobic-passet som började 19.30. Ganska svår koreografi även idag, men jag fick bättre kläm på det än igår. Svetten drypte men jag blev aldrig sådär "Jag är så trött att jag blir anfådd och orkar inte mer". Har fått bra flås av all innebandyträning tror jag :)! 1 timme höll vi på, ganska lagom.

Ikväll blir det vila från gymmet men hästen ska få gå ett dressyrpass på kvällen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar