tisdag 29 januari 2013

Ina får välja

Wierd weather..... Från -20 till +2 grader över en natt blev övergången för någon dag sedan. Hoppas inte underlaget ute blir för dåligt igen :(

Idag ska Ina få välja mellan dressyr eller galoppjobb ute. Om hon kunde prata skulle hon såklart välja utegalopp men jag tänkte gå på om hur pigg hon verkar vara. Är hon väldigt pigg vid intaget blir det utomhus men verkar hon väldigt lugn kör vi ett dressyrpass i ridhuset. Båda alternativen är bra!

Gårdagens träning var rolig men svår i koreografin... Får träna hemma till nästa gång. Svettigt var det i vilket fall och fint mör i vaderna blev man idag med ;) Det var förresten "DanceStep" igår och inte "DanceAerobic" som jag trodde. Ikväll mellan häst och kvällsfodringen lite senare på kvällen ska jag sitta med en person från SATS och lägga upp min träningsplanering och sen köra ett styrkepass. Måste lära mig hitta överallt och testa alla trevliga maskiner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar