torsdag 17 januari 2013

Svar på kommentar :)

Jag fick en kommentar med en fråga igår. Det var Linnéa som undrade varför jag aldrig har någon frågestund på min blogg.

Svaret är ganska enkelt; jag tror att jag har en för liten blogg med för få läsare för att tillräckligt många skulle vara "intresserade" av att ha en frågestund :) Jag har absolut inga problem med att svara på frågor!

Men skulle ett intresse för en frågestund finnas är det klart att jag kan ha en sådan! Då får ni säga till om det i sådana fall så att jag vet. Annars är det ju ingen idé om ingen ändå undrar något ;)



1 kommentar:

  1. Du delar ju med dig av ganska mycket info ändå utan att man behöver fråga :-)) Men jag som följer din blogg skulle tycka det va kul å få veta lite mer om dig som privatperson :-D!

    SvaraRadera