fredag 22 mars 2013

Bra genrep!

Ina kändes så lugn och fin idag, äntligen :) Känns jättebra att hon inte är övertaggad inför tävlingen då jag tror att hon kommer bli GALET glad att få tävla igen och spänningar kommer nog uppkomma tyvärr. Jag red på kandar idag och inget tjafs bara fint jobb! Ninaträning imorgon, känns bra :)

Sedan körde jag hem fort för att hinna hämta ut mina stövlar från Fenix skomakeri där de varit inlagda för dragkedjebyte. Jag hade även lämnat in min ena Dyón-chap då det släppt i sömmen. De fixade allt detta på 3 dagar och jag betalade endast 160 kronor! Heelt otroligt bra pris och service!

Nu sitter jag äntligen i soffan och myser, var iväg och kvällsfodrade med. Vaderna fick jobba idag på innebandyn så jag har smörjt med tigerbalsam och lindat med fleece.

Nu laddar vi för morgondagens förberedelser!



1 kommentar:

  1. Var ligger dom nånstans? Riktigt bra pris ju!
    Lycka till på söndag!

    SvaraRadera