fredag 1 mars 2013

Nu är bilen inlämnad :(

Imorse kom jag till stallet klockan 05.50...pust... Anledningen till min tidiga ankomst var att jag skulle lämna in bilen klockan 8 på verkstaden och ville ha gjort klart allt med Ina innan så jag slipper ta mig dit med massa bussbyten ikväll. Dessutom vill jag ju inte komma till jobbet för sent, för ju senare jag kommer dit ju senare får jag gå hem. Ina såg lite förvånad ut när jag kom då hon precis skulle få frukost. Det var som att hon tänkte "Nu har matte blivit knasig och kommit hit mitt i natten". Men hon brydde sig inte mer än att hon njöt av sin frukost medan jag stod och mockade bredvid henne.

Så nu är bilen på reparation och kommer inte komma tillbaka förrän slutet på nästa vecka eller början av vecka 11 :(( *saknar redan* Det är helt otroligt vad "låst" man blir när man är van att kunna transportera sig lätt mellan alla "hållplatser" man har i sin tillvaro, och helt plötsligt så kan man inte det längre.

Men men, snart är bilen tillbaka, redo för att jobba en ny tävlingstermin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar